Тоҷикистон давлати соҳибистиқлол, демократӣ, ҳуқуқбунёд, дунявӣ ва ягона мебошад. Мо шаҳрвандони он шукрона мекунем, ки дар чунин давлати ободу зебо ва муҳимтар аз ҳама дар фазои мутаҳҳидиву ягонагӣ умр ба сар мебарем, ки дар саргаҳи ин амалҳои нек Асосгузори сулҳу ваҳдати миллӣ-Пешови миллат, Президенти Ҷумҳурии Тоҷикистон муҳтарам Эмомалӣ Раҳмон меистанд.

Овозае, ки дар шабакаи иҷтимоии Фейсбук оид ба гирдиҳамоӣ дар Олмон нашр шуд, ба ин беномусону бевиҷдонҳои аъзоёни ТЭТ ҲНИ гуфтанӣ ҳастем, ки ин қадар ба мардуми ҷаҳон маданияти мо шаҳрвандони бонангу номусро бо бесаводиатон шарманда насозед.

Оё гирдиҳамоиро бо панҷ нафар гурезагони дар ба дар ташкил кардан мумкин аст? Мо ба ягон гирдиҳамоӣ эҳтиёҷе надорем, зеро ин гирдиҳамоӣ ҳатман яке аз нақшаҳои ғаразноки ТЭТ ҲНИ буда, чун ҳарвақта муқобили оромиву осудагии мардуми шарифи Тоҷикистон аст.

Мардуми шарифи Тоҷикистон низ воқеаи фоҷиабори солҳои ҷанги шаҳрвандиро ҳеҷ гоҳ фаромӯш нахоҳанд кард ва ба он хатогиҳо дубора роҳ нахоҳанд дод. Мо ҳеҷ вақт рутбаи худро иваз нахоҳем кард!

 

Дадобоев Абдулҳафиз

Ваҳдату якдилӣ моро боҳам овард. Сарҷамъии мардуми тоҷик бошад файзу баракати хар як хонадонро фузуда мегардонад. Бо умеди он, ки дар умқи дилҳо тухми умед ба ояндаи нек кишта гардад, то ҷаҳон орому заминиён осуда бошанд, шукрона, ки дар фазои истиқлолияти давлатӣ зиндагии хушу хуррамро ба сар бурда истодаем. Дар ҳамин рааванд бояд, мароми ҳар инсони худогоҳ ин аст, ки зидди ифротгарой ва терроризм бошад ва кишварро ҳамеша аз вартаи таназзул эмин дорад. Дар ин робита, Пешвои миллат, муҳтарам Эмомалӣ Раҳмон дар ҳар баромадҳояш ин падидаи номатлубро маҳкум намуда, ҷомеаи ҷаҳониро барои мубориза бар зидди терроризму экстремизм даъват менамояд.

Мо хуб медонем, ки қурбонии терроризим дар ин ё он минтақа асосан ҷавонон ҳастанд. Ҷавонони моро мебояд, ки зиракии сиёсиро аз даст надиҳанд ва сабабу авомили бурузи афкори терроризмро биёмӯзанд ва барои рафъи он дар ҷомеа кӯшиш кунанд, то сулҳ, ваҳдат ва амнияти кишвар ҳифз гардад.

Дастоварду пешравиҳои солхои соҳибистиқлолиро нодидагирифтан кори окилон нест. Шукргузорӣ мебояд аз ин бахту тахту даврони соҳибистиқлолӣ, ки барои миллати тоҷик дастоварди ҳаётан муҳиму тақдирсоз аст. Аммо бархе нохалафон, ифротгароён ин арзишҳоро ба по мезананд, нодида меангоранд. Ман ба тамоми мардуми шарафманди тоҷик таъкид менамудам, ки ба нороҳат гардидани баъзе кӯтоҳназарони фитнаангез ҳамфикрӣ нашояд, то он ҳодисаҳои мудҳише, ки замоне дили халқро шикаста буд, дубора бар сари мардуми мо наояд.

Ҷоиз ба таассуф аст, ки дар бисёр кишварҳои ҷаҳон, бахусус дар давлатҳои исломӣ, равияҳои худкушӣ, мардумкушӣ ва амалҳои террористӣ анъана шудааст ва ин ҳамаро ба мардуми мусалмон алоқаманд мекунанд, ки ин дину мазҳаби моро гунаҳкор месозад. Ташкил ва равонасозии чунин амалҳои террористӣ дар давлатҳои исломӣ ва дигар давлатҳо ин пешаи мусалмонони асил нест, балки ба зоҳир мусалмонон аст. Дар ботин бошад, қотилу разилу бадҷаҳл.

Равандҳои ҷаҳони муосир собит менамоянд, ки бо вуҷуди тадбирҳои байналмиллӣ зидди терроризму ифротгароӣ, гурӯҳҳои ситезаҷӯ дар ҳоли фаъолнокии ҷиддӣ қарор доранд. Ин воқеият бозгӯи он аст, ки дигар ҳеҷ як давлат, созмону иттиҳодияҳои бонуфуз бидуни ҳамраъйии ҷомеаи ҷаҳон наметавонанд дар мубориза бо терроризм пирӯз шавад. Аз ин рӯ, бояд муборизаи ҳақиқӣ бар зидди терроризми байналхалқӣ ба суръат ва тамоми ҷиддият бурда шавад.

Миллати тоҷик бошад, дар ин раванд яке аз иштирокчии фаъоли ин мубориза аст. Дар ин бора Пешвои миллати тоҷикони ҷаҳон, муҳтарам Эмомалӣ Раҳмон дар паёми имсолаашон низ муфассал ибрози назар карда буданд. Мо медонем, ки тамоми олам ва созмонҳо терроризми байналмиллалиро «вабои аср» унвон кард, ки ин бесабаб нест, зеро он аллакай мақоми фаромилливу глобалиро ба худ касб кардааст. Пешвои миллат, муҳтарам Эмомалӣ Раҳмон дар баромадҳои худ қотеъона иброз намуданд, ки Тоҷикистон бо чунин падидаҳои номатлуб, ифротгароӣ ва тероризм мавқеи оштинопазир дорад ва омода аст дар ин ҷода ҳамкориҳои нафъоварро бо ҳамаи давлатҳои манфиатдор суръат бахшад.

Файзиева Ш.А. устоди кафедраи забонҳои давлатӣ дпдттх

Представляя в списке главу Таджикистана Эмомали Рахмона, авторы публикации написали, что за свою жизнь он совершил хадж и однажды изменил фамилию


ДУШАНБЕ, 2 окт — Sputnik. Президент Таджикистана Эмомали Рахмон и глава Совета улемов Таджикистана Сайидмукаррам Абдулкодирзода в пятый раз подряд вошли в список самых влиятельных мусульман мира (The Muslim 500).

Представляя Рахмона, авторы публикации написали, что он является президентом Таджикистана с 1994 года, совершил хадж и однажды изменил свою фамилию с Рахмонова на Рахмон.

За что Эмомали Рахмон попал в список самых влиятельных мусульман мира

Стоит отметить, что возглавил список один из ведущих исламских ученых, живущих в наше время, эксперт в области исламской юриспруденции (фикх), экономики, науки хадиса и тасаввуфа Шайх Мухаммад Таки Усмани.

За ним идет религиозный деятель и высший руководитель Ирана Аятолла Сайид Али Хаменеи. На сегодняшний день он успел написать множество трудов по Исламу на различные темы и является автором более шестидесяти книг.  

В Топ-50 также вошли президент Турции Реджеп Тайип Эрдоган. Он расположился на шестом месте.

Кроме того, в список попали президент Азербайджана Илхам Алиев, главы Туркменистана и Чечни - Гурбангулы Бердымухамедов и Рамзан Кадыров и муфтий Узбекистана Усман Алимов.

Дильшод Назаров впервые вошел в список самых влиятельных мусульман мира

Также в список удалось попасть и действующему чемпиону UFC в легком весе Хабибу Нурмагомедову.

Стоит отметить, что рейтинг The Muslim 500 публикуется ежегодно на протяжении девяти лет.



Читать далее: https://tj.sputniknews.ru/country/20191002/1029962150/emomali-rahmon-spisok-vliyatelnykh-musulman-mira.html

    Якчанд рўз боз масъалаи боло рафтани нархи истифодаи Интернет ва телефонҳои мобилӣ мардумро ба ташвиш оварда буд. Бо ташаббуси кӣ ин қарор қабул карда шуд ва он ба манфиати кӣ буд? Мо инро намедонем. Аммо боз Асосгузори сулҳу ваҳдати миллӣ- Пешвои миллат, Президенти Ҷумҳурии Тоҷикистон муҳтарам Эмомалӣ Раҳмон ба доди халқ расиданд. Бо амри ин кас дар Тоҷикистон  нархи хизматрасонии Интернет ва арзиши тарофаҳои ширкатҳои мобилӣ ба ҳолати пештарааш баргардонида шуд. Ин бори дигар аз халқпарварии Ҷаноби Олӣ, аз  инсондўстии он шахс дарак медиҳад, чунки  боло рафтани нарх  зарбаи сахте асосан ба аҳолии камбизоат ва миёнаҳол мешуд. Онҳо аз истифодаи  Интернет  ва  телефонии мобилӣ маҳрум мегаштанд, чунки чунин нархҳои дандоншикан на ба ҳама қишри ҷомеа дастрас  аст. Агар он қарор амалӣ мешуд, дар байни  қисми зиёди аҳолӣ нобоварӣ ба Ҳукуматро ба амал меовард. Мардумро мубталои  яъсу ноумедӣ  мекард.

      Дар ин шабу рўзҳо мисраи машҳури Абўабдуллоҳи  Рўдакӣ - «Гар дасти фитодае  бигирӣ, мардӣ» ба хотир меояд. Бале, бо ин амали нек,бо амри одилонаи Пешвои миллат пеши роҳи тороҷгароёнаи баъзе мансабдорон  гирифта шуд. Аз ин амал,аз ин ҷасорати Пешвои миллат ҳамаи мардум  болидарўх гаштанд.Ба он кас миннатдории самимии худро баён менамоянд….

     Аммо ба иғвогарони ТЭТ Ҳизби Наҳзати Ислом чӣ шуд? Ҳоли онҳоро худо медонаду худашон. Наҳзатиён ва тарафдорони онҳо чанд рўз пеш воҳимаю иғворо ба авҷи аъло расонида буданд. Ба ҳамаи ин кор Ҳукумат ва Президентро айбдор медонистанд. Акнун боз тири навбатии онҳо ба нишон нарасид. Ин амри Пешвои миллат ба даҳони онҳо мўхри хомўшӣ зад. Ба ин худи онҳо гунаҳкоранд,чунки пеш аз пода  чанг бардоштанд,обро  лой  карда,моҳӣ  доштанӣ шуданд,аз пашша фил сохтанӣ буданд. Онҳо ба саросемагӣ роҳ доданд,ки дар натиҷа охирон худашон  шармандаю  рўсиёҳ гаштанд. Чунин аст натиҷаи саросемагӣ, шитобкорӣ ва дурандеширо як сў ҳаво додан. Акнун онҳо дар оянда аз амалкардаи худ  хулосаи дуруст бароранд  ва шитобкорӣ  накунанд.